Home » , , , » Grusomme Mig (2010) Online Streaming

Grusomme Mig (2010) Online Streaming

Written By Unknown

Se streaming Grusomme Mig i high definition-format. Fuld streaming Grusomme Mig i bedste kvalitet. Spille streaming Grusomme Mig i top kvalitet. Spille film Grusomme Mig i høj kvalitet. Fuld film streaming Grusomme Mig i top videoformat.


Du kan få vist samlede beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,RO,
  • Aktører film :Steve Carell (Gru (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Tony Lee (Additional Voices (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice)), Jackie Gonneau (Additional Voices (voice)), John Hans Tester (Additional Voices (voice) (as Hans Tester)), Jason Segel (Vector (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Al Rodrigo (Additional Voices (voice)), Edie Mirman (Additional Voices (voice)), Jakob Roston (Additional Voices (voice)), Holly Dorff (Additional Voices (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Ken Daurio (Egyptian Guard (voice)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Ranjani Brow (Additional Voices (voice)), Charles Bright (Additional Voices (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), James Kyson (Additional Voices (voice) (as James Kyson Lee)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Debi Mae West (Additional Voices (voice)), Scott Menville (Additional Voices (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Katie Leigh (Additional Voices (voice)), Wendy Hoffman (Additional Voices (voice))

1323594

Grusomme Mig er bedst film skabt af Illumination Entertainment, Universal Pictures, med en beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og fineste bedste skuespillere.

Du er næsten kun ser : Grusomme Mig fra Illumination Entertainment, Universal Pictures, i top videoformat vel vidende, at kræves udgivet i din land. Få din favoritter øjeblikkeligt film, ved skub af en strømafbryder! Det omfatter en ubegrænset penge i båndbredde og indhold til at streame, ser hvad du skulle få lyst, når du ønsker!

... Se fuld film Grusomme Mig i HD-video 1080p ....




Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Editor : Gregory Perler, Art Direction : Eric Guillon, Producer : Christopher Meledandri, Executive Producer : Nina Rappaport, Director : Chris Renaud, Executive Producer : Sergio Pablos, Producer : John Cohen, Production Design : Yarrow Cheney, Screenplay : Cinco Paul, Producer : Janet Healy, Original Music Composer : Pharrell Williams, Screenplay : Ken Daurio, Original Music Composer : Heitor Pereira, Story : Sergio Pablos, Director : Pierre Coffin
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Grusomme Mig 100% længde og find den forbindelse til dette flick Grusomme Mig i HD-kvalitet.


Tags: duringcreditsstinger, minions, gru,

0 kommentarer :

Send en kommentar